Workshop at Club Geluk

Last saturday I was at a workshop at Club Geluk
to crochet a bird.
I made the green one at the workshop.
We had fun but little time to drink coffee or eat the cookies
because we had to work hard
to finish the bird.
These little birdies are a bit addictive
so saturday evening I made 2 others.
Each a little bit bigger.
I`m working on the forth who is again a bit bigger.
We blijven nog even bij Club Geluk.
Zaterdag ben ik naar de workshop vogeltjes haken geweest.
Het was gezellig 
maar veel tijd om koffie te drinken en koekjes te eten was er niet.
We moesten flink doorhaken
om een vogeltje af te krijgen.
De groene heb ik bij de workshop gemaakt.
Als je het eenmaal door hebt zijn deze kleine vogeltjes verslavend.
Zaterdagavond had ik er al weer twee af en met de vierde ben ik bezig.
Er zijn meerdere workshops te volgen bij Club Geluk.

Comments

  1. Wat een heerlijke vogeltjes, super.

    Groetjes, jolanda

    ReplyDelete
  2. Wat een schattige vogeltjes! Zelf gemaakt?
    Ps. je heb er weer een nieuwe volger bij:) Leuk!
    Groetjes

    ReplyDelete
    Replies
    1. De vogeltjes heb ik inderdaad zelf gemaakt. Het is een erg leuk patroontje van Club Geluk. En welkom altijd leuk een nieuwe volger.

      Delete

Post a Comment

Thanks for leaving a note.