Granny square challenge wk 27


This week we are making a pattern from Bella Dia,
Off course we are making a square and not a blanket
but it is a quite pattern for a blanket
especially a baby blanket.

Note!
I made 20 ch, add 2 ch for turning (total of 22 ch)

I crocheted over the yarns ends,
look here for instructions.

And I made a border with sc in every stitch,
for the corners 1 ch.

Good luck and have fun.

I`m having my third chemo on Thursday
so it will be quiet on the blog
until I recover again.


Comments

  1. Veel sterkte donderdag en de tijd erna. Ik hoop voor je dat het deze keer meevalt met de bijwerkingen. Je bent een kanjer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. De bijwerkingen lijken weer wat minder te zijn, misschien wen je wel aan die troep :-). Maar goed dit was de laatste keer met deze chemo en de volgende keer krijg ik een ander goedje. Weer afwachten wat dat met me doet.

      Delete
  2. Ik ben benieuwd, hoe je het doorstaat. Heel veel sterkte en knap van je dat je nog je haakwerk doet! Liefs Paula

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Paula, de bijwerkingen lijken zelfs weer wat minder te zijn dan de vorige keer maar goed de onderdrukkende medicatie is nog niet helemaal uitgewerkt. Enne dat ik aan haken toekom is omdat het naar omstandigheden redelijk gaat, toen ik aan het begin zo ziek was moest ik er niet aan denken om te haken. Gewoon maar zien wat wel en niet lukt en waar ik zin in heb.

      Delete
  3. merci beaucoup pour ton généreux blog et beaucoup de courage pour ta chimio...
    j'ai adoré ta version de la vintage vertical blanket en granny style...bravo!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for leaving a note.